Support

Fandt du ikke det du søgte i manualerne?

Har dit abonnement på go2net inkluderet GRATIS mail- eller telefonsupport, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os med det samme.

OBS!
Har du IKKE support aftale på dit abonnement er du også velkommen til at ringe til os, men vil dog blive faktureret for den forbrugte tid (Minimum kr. 250,- inklusiv det første kvarter. Efterfølgende påbegyndt kvarter koster kr. 200,-)

Hvilken supportaftale har jeg?

Hvem er du kunde hos

Har du mail- eller telefonsupport inkluderet i dit abonnement, kan du se hverunder hvem du skal kontakte.

Go2net.dk

Har dit abonnement mailsupport, så send en mail til support-go2net@wiegaarden.dk. Har dit abonnement telefonsupport, så ring på 99 400 444

DEAS

Har dit abonnement mailsupport, så send en mail til support-go2net@wiegaarden.dk. Har dit abonnement telefonsupport, så ring på 99 400 444

SWE

Har dit abonnement mailsupport, så send en mail til support-go2net@wiegaarden.dk. Har dit abonnement telefonsupport, så ring på 99 400 444

CEJ

Har dit abonnement mailsupport, så send en mail til support-go2net@wiegaarden.dk. Har dit abonnement telefonsupport, så ring på 99 400 444

ABF

Har du fået din hjemmeside gennem ABF, skal du kontakte dem, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp. Har dit abonnement mailsupport, så send en mail til abf@abf-rep.dk. Har dit abonnement telefonsupport, så ring på 33 86 28 30